środa, 27 listopada 2013

Muzyczna środa.

Brak komentarzy:
 


      Witajcie kochani, dziś chciałam was zainspirować muzycznie. Jestem na przymusowym urlopie(zwolnieniu lekarskim), który staram się jak najlepiej spożytkować. Mam dużo czasu wolnego, który w końcu pozwolił zająć mi się rzeczami długo odkładanymi na dalszy plan. Porządek w pokoju(tona niepotrzebnych i nieużywanych rzeczy leży już w śmietniku ;)) remament w szafie, z wielkim bólem dopiero teraz wymieniłam letnie rzeczy na zestaw sweterkowo-bluzowy. Znalazło się miejsce na świeczki, i w nareszcie dokładnie czystym pokoju, ja, On, herbata, koc, żywy ogień, muzyka, i książka. No nie mogłabym sama lepiej tego wymyślić ;).
Oto kilka moim propozycji na jesienne wieczory dla Was.
Czy znacie, lubicie te piosenki?
Miłego słuchania. Jeśli coś Wam przypadło do gustu, dajcie znać.
Dobranoc
Mika;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff