niedziela, 16 marca 2014

Moje ulubione perfumy./My favourite fragrance.

Brak komentarzy:
 
Bez tytułu #9
To zapachy, które mam i które idealnie potrafią oddać mój nastrój i mój humor. 

Kiedy nie wiem po które sięgnąć zawsze wybieram Burberry - Body etp. To pierwsza woda perfumowana jaką dostałam, mam do niej sentyment, często uosabia mój aktualny stan ducha, jest zapachem mocnym wyrazistym i bardzo trwałym. Niektórzy twierdzą, że pachnie jak męska woda, i to pokazuje jak indywidualni jesteśmy w kwestii zapachów. Ja uwielbiam go nosić, innym niekoniecznie się podoba. To mój zapach nr.1, bardzo oszczędnie go używam, nie wyobrażam sobie, żeby mógł mi się skończyć ;)

Nuty zapachowe:


Nuta głowy – Frezja, Zielony Absynt, Brzoskwinia 
Nuta serca – Róża, Irys, Drzewo Sandałowe 
Nuta głębi – Cashmeran, Ambra, Wanilia, Piżmo


Dior Addict eau Sensuelle to zapach, który przede wszystkim wybieram na wieczór. Nie to żebym perfumowała się rano czymś innym i po południu czymś innym. Częste rano w ogóle nie używam perfum, nie mam takiego nawyku, chyba że mam na to po prostu ochotę. Jeśli chodzi o wyjścia wieczorne to wtedy sięgam właśnie po Diora. Trzyma się na moim ciele, włosach, ubraniu bardzo długo. Jest dla mnie zapachem wyrafinowanym, intensywnym bardzo kobiecym, kwiatowym, promiennym i bardzo zmysłowym. Czuję się w nim bardzo pewnie. To kolejna magiczna rzecz, którą dostrzegam, perfumy jak za dotknięciem różdżki sprawiają, że czuję się wyjątkowo, niesamowicie sensualnie i bardzo pewnie siebie. I chwała im za to ;)

Nuty zapachowe: 
Jaśmin Sambac z Indii, róża damasceńska, białe piżmo.

Dolce&Gabbana The One edp. Mocny, trochę orientalny i kwiatrowy zapach. Zmysłowy, elegancki ale zarazem stanowczy. Bardzo intensywny i bardzo długo trzyma się na mojej skórze. 

Chanel Chance eau Tendre - Nie dorobiłam się jeszcze wody toaletowej, ale mam mgiełkę do włosów i nawilżającą mgiełkę do ciała. To dobra alternatywa, pachną tak samo jak edt, są idealne na podróż, do samolotu, na wakacje, mgiełka do włosów trzyma się na nich cały dzień, mgiełka nawilżająca do ciała, fajnie odświeża, trochę nawilża no i przede wszystkim pięknie pachnie. Jest to zapach świeży, kwiatow-owocowy, kojarzy mi się z upalnym latem, wiatrem we włosach i urlopem. Czyli zapach idealny ;).

Nuty zapachowe: Grejfrut, pigwa, absolut jaśminu, hiacynt, ambra, irys, drzewo cedrowe i białe piżmo.

Moja rada dla Was, perfumujcie także swoje włosy, są niesamowitym nośnikiem zapachów i utrzymują ich realny wymiar, a ubrania często sprawiają że nasze perfumy pachną inaczej. Pamietajcie jednak, że wody toaletowe czy perfumowane zawierają alkohol, który może wysuszać włosy przy dłuższym stosowaniu. I tutaj przychodzą nam z pomocą mgiełki dostosowane specjalnie do włosów.

Nie rozcierajmy poperfumowanej części ciała na przykład nadgarstek o nadgarstek, sprawi to że zapach nie rozwinie się prawidłowo, jego wyraz będzie "spłycony" różny od tego wyjściowego. 

A jakie są wasze ulubione zapachy? 

Całuję, 
Mika ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff