poniedziałek, 14 listopada 2011

Hi!

2 komentarze:
 
Witajcie. Nie wiedziałam, że tak ciężko będzie mi zacząć ;). Ok, jeżli już zaczęłam to opowiem wam co nieco. Jestem Dominika, założyłam bloga z wielką ekscytacją ale i zarazem z dozą obaw i nieśmiałości(co do mnie niepodobne ;p ).  Chciałabym dzielić się z Wami nowinkami modowymi, kosmetycznymi. Opowiedzieć trochę o makijażu, gotowaniu, zakupach, o babskich sprawach i nie tylko.  Moim największym marzeniem związanym z tym blogiem byłoby umilenie wam wolnych chwil podczas buszowania po internecie. Sprawienie, że na chwile staniecie i przeczytacie kilka słów ode mnie, i aby sprawiły wam one choć odrobinę przyjemności. Piszę per Was, gdyż mam nadzieję że ktokolwiek w ogóle odnajdzie tę strone :). Bardzo na to liczę. Tak więc pierwsze koty za płoty;) Z ogromnym zapałem zabieram się do prowadzenia bloga. Oby się podobało, no i żeby dobrze się czytało. Z początku szło jak po grudzie i nie dość że się trochę rozpisałam to nawet zaczęłam rymować.

Pozdrawiam Was serdecznie.
Mika.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak widzisz moja droga nie wyszło mi na początku, ale wróciłam i myślę o intensywnym prowadzeniu bloga. Właśnie rozmarzyłam się nad Twoimi postami o organizacji czasu, kalendarza etc. Bardzo chciałabym mieć taki ład w swoich sprawach. Pora się zabrać za to. ;)
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff