wtorek, 17 grudnia 2013

Pięć najlepszych pędzli do makijażu w mojej kosmetyczce.

Brak komentarzy:
 



Miłego wtorkowego wieczoru kochani.
Za tydzień to będzie wyczekiwany przez nas magiczny i rodzinny czas. Czy wszystkich Was opanowała ta ekscytacja przed świąteczna? Mnie tak ;) !
Wigilia już za 7 dni!

Dziś luźny post o moich faworytach w kategorii "Akcesoria do makijażu".

Pięć pędzli, dzięki którym spokojnie mogłabym wykonać swój codzienny makijaż. Wystarczyło by te pięć, ale mimo wszystko mam ich odrobinę więcej.

Oto moi laureaci:

1# Hakuro H54. Kuleczka. Pędzel przeznaczony do podkładu. Tak też go używam. Ale... ale jest idealny także do produktów brązujących kremowych, płynnych bądź sypkich, idealny do minerałów i świetny do konturowania całej buzi. Poprostu IDEAŁ. Włosie nie rusza się z miejsca, każdy nawet najmocniejszy podkład można z niego sprać zwykłym mydłem. Cena od około 2 lat od kiedy go mam nie uległa dużej zmianie. Nadal to około 34 zł. Z tego co mi wiadomo to dostępne tylko on-line. Jeżeli natomiast ktoś z Was wie, czy i gdzie można kupić je stacjonarnie to proszę o cynk ;).

2# Ecotools, pędzel do pudru. Zapłaciłam za niego na promocji w rossmanie niecałe 30 zł. Mam go około 2 lat, jest niezniszczalny. Super rozprowadza produkt po twarzy. Używam go do rozcierania bronzera, różu, rozświetlacza. Włosie nie wypada, nadal jest przyjemne w dotyku. Myślę, że ten pędzel ma siedem żyć, tyle przeszedł i nadal tak dobrze mi służy. Można dostać go w rossmanie oraz on-line.

3# Sephora, seria profesjonalna, lash/brow comb 200. Pędzel do wyczesywania i układania brwi oraz do rozczesywania rzęs. Cena na promocji około 35 zł. Jest idealny w precyzyjnym rozdzielaniu sklejonych rzęs  ( każdemu się zdarzają ;( ). Super do wyczesania nadmiaru produktów do makijażu brwi. Bardzo praktyczny i pomocny pędzel.

4# Ecotools ponownie. Tym razem "najzwyklejszy" pędzel do cieni. Nie taki zwykły jak się wydaje. Co robi? Super nakłada cienie, bardzo ładnie je rozciera, nakłada precyzyjnie rozświetlacz, produkty kremowe.  Miękki, łatwy do utrzymania w czystości. Cena około 20 zł. Jest bardzo dobrym pędzlem za niską cenę.

5# Make Up For Ever  nr.14S. Mała kuleczka. "Małe jest piękne" - prawda. Bardzo precyzyjnie nakłada cienie, dobrze je ze sobą rozciera, jest idealny do makijażu dolnej powieki, rozświetlenia łuku brwiowego, bardzo zbity przez co intensywnie nakłada cienie. Dostałam go na promocji tego lata za około 40 zł, ale był na wyprzedaży, teraz wyszła nowa seria pędzli z MUFE. Na pewno większość marek ma pędzel o podobnym kształcie, spokojnie znajdziecie coś dla siebie.



Oto i oni, moi pędzlowi faworyci. A jakie pędzle Wam ułatwiają wykonywanie makijażu?

Dobranoc,
Mika ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff