czwartek, 5 grudnia 2013

Promocje, rabaty, same rewelacje ;)

Brak komentarzy:
 

Witajcie kochani, pewnie wszyscy wiecie o minionej promocji -40% w Rossmanie.
Myślałam, że się powstrzymam, w końcu niczego konkretnego nie potrzebowałam, nic mi się nie kończyło, tylko zawsze jest ta pokusa. W końcu to, aż -40%, super oferta, idealna okazja, żeby przetestować nowe kosmetyki. I właśnie ten bardzo powszechny dla nas kobiet tok rozumowania zawiódł mnie w końcu do drogerii. Chciałabym wspomnieć, że jestem z siebie bardzo dumna, zakupy były skromne, powstrzymałam się przed niepotrzebnymi produktami, i jestem bardzo zadowolona( +100 do silnej woli ;) ).

Oto lista moich zakupów:

1# Wibo Growing lashes Stimulator mascara. Słynna zielona pogrugiająca i stymulująca wzrost rzęs maskara. Cena: 5,79 zł. Używałam jej dopiero kilka razy, ale pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Ma dość małą silikonową szczoteczkę, ząbki dość gęste o zróżnicowanej długości. Efekt? Bardzo ładnie rozdziela rzęsy, wydłuża je i podkręca. Nie skleja ich nawet kiedy nałożymy dwie warstwy, nie osypuje się i nie odbija. Nabiera mało tuszu i to jedyny minus, który znalazłam. Na razie jestem bardzo zadowolona. Dam Wam znać jeśli coś się zmieni.

2# Kupiłam 2 lakiery z cienkimi pędzelkami do zdobienia paznokci z Wibo. ArtLiner kolor czarny nr.13 i biały nr.8. Pojemność 8ml cena: 4,29.

3# Kolejny lakier. Rimmel słynna seria 60 seconds. Kolor 200 Princess Pink. 8ml cena : 5,99 zł. To bardzo ładny jasnoróżowy kolor, który daje efekt czystych i zadbanych dłoni i paznokci. Sprawdza się zawsze, na każdą okazję. Na moich paznokciach trzyma się już ok 4 dni i liczę na więcej ;).

4# Pomadka Miss Sporty 039 Sweet Berry. Pierwsza rzecz, na którą zwróciłam uwagę to piękny słodki i owocowy zapach. Kremowa konsystencja, nie wysusza ust i trzyma się dość długo. Schodzi równomiernie co jest według mnie dużym plusem. Głęboki malinowo-fuksjowy kolor. Bardzo modny w tym sezonie. Cena: 5,99 zł.


5# Lakier Wibo WOW Glitters matte effect nr.2. Top coat z płatkami brokatu migoczącego na wiele kolorów o matowym wykończeniu. Cena: 4,19 zł. Osobiście bardzo lubię matowy manicure więc ten brokat w grudniowym matowym wydaniu jest po prostu idealny! ;) Testuję go na tym lakierze z rimmela. Co drugi paznokieć pomalowany top coatem wygląda super schludnie i elegancko. Jeśli też lubicie taki efekt to bardzo gorąco go Wam polecam.

6# Ostatni hit promocyjnych łowów. Maybelline Color Tattoo 24HR  żelowo-kremowy cień do powiek w kolorze 40-Permanent Taupe cena: 14,89 zł. Nie mogę znaleźć informacji o jego pojemności. Chcę używać go jako bazę pod cienie. Sprawdzi się naprawdę do wielu kolorów. Jest bardzo plastyczny i równomierni się rozprowadza i ładnie stapia ze powiekami.

Czy Wy też chętnie kusicie się na takie promocje?
Skorzystaliście z tego rabaty?
Znaleźliście coś godnego uwagi?

Pozdrawiam Was gorąco.
 Miłego pierwszego tygodnia wyjątkowego magicznego grudnia!
Mika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff